søndag 5. desember 2010

Kjære Julenisse!

Kjære julenisse syns du gjorde en god jobb i fjor å satser på at du setter meg øverst på lista di i år og, siden jeg har kun tyvfisket en gang i år, å det var nesten ikke tyvfiske engang siden jeg ikke fikk fisk mener jeg!
Uansett Nisse far, her er min topp 5 ønskeliste!
Nr 1.

TMC bindestikke 2 Blå

Nr 2.

Guideline Drifter Belly Boat



Nr 3.
Simms G4 PRO


Nr 4. Fiske reise til New Zeland

Nr 5. HARDY Zane Ti Saltwater


Så nå kjære julenisse har du en ide om noen småting jeg ønsker meg :) jeg tok kansje litt hart i på den siste gaven men du vet aldrig.. kansje blir det en liten kid på meg til neste jul å da må jeg jo øske meg snille barn osv.. så jeg så meg nødt til å ønske meg zane snella i år ;)



På forhand takk mvh Christoffer Løvås v Team Toad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar